Experiència Erasmus Alemanya 2018

Hola el meu nom és Pep Lluis Simón Miquel, actualment he acabat el Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes a l'institut IES SINEU.

He participat al programa Erasmus+, on m'han donat l'oportunitat de viure una gran experiència com bé diu ja el títol.

El programa Erasmus+ és el nou programa de la Unió Europea en matèria d'educació, formació, joventut i esport per al període 2014-2020. Erasmus+ substitueix a diversos programes de la UE ja existents, que abasten tots els sectors de l'educació. En el meu cas he anat juntament amb altres dos estudiants: Un que cursava el mateix grau que jo a l'IES SINEU, i l'altre estudiant cursava Electromecànica i estava a l'IES Isidor Macabich de Eivissa, i varem anar a:
Neustadt in Holstein ( Alemanya ).

Hem estat del 13-05 al 16-06, en el meu cas he estat fent les pràctiques a TimberTec una gran empresa dedicada a la programació / programari per a la indústria de la fusta i el comerç de la fusta i líders del mercat en aquest segment en el mercat alemany d'avui.



En tot el temps que he estat a l'empresa, he après bastantes coses, entre elles programar amb Delphi que és un llenguatge de programació típic / popular a Alemanya, i a part d'això , entendre millor el món de la programació.













Tota l'experiència en general ha sigut molt bona, i recoman que si algú té la possibilitat de provar-ho, que ho faci sense pensar-ho, t'ajuda en tot tant amb el desenvolupament personal com a professional, a part d'aprendre i millorar l'idioma i sobre la cultura i costums del país on estigueu seleccionats.

També cal mencionar les persones que m'han ajudat sempre que han pogut, als meus dos companys que han experimentat l'experiència amb jo i que m'han ajudat amb tot el que he necessitat, al meu tutor Miquel Gadea gràcies per ajudar-nos amb tot moment inclús quan estaves a Mallorca, a tots els organitzadors que han ajudat que això fos possible, a l'Institut d'IES SINEU, a TimberTec per la seva amabilitat i bon ambient, i sobretot al meu tutor d'Alemanya, Jens Hanke que en tot moment ens ha ajudat en tot el possible.

For Jens Hanke:
Thank you very much Jens for everything you have done for us, I do not have enough words to thank you for everything, I hope to see you again in Mallorca!

For TimberTec:
Thank you for welcoming me and treating me as one more, all you have taught me will serve me in the future, thank you very much!




Comentarios

  1. Gràcies a tu Pep Lluís, per ser un alumne que has sabut adaptar-te i donar el millor de tu. És molt confortable poder treballar amb persones així. A seguir formant-se, que t'espera un futur ple de satisfaccions. Salut i força.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario